Waarom deze blog?

Hallo lieve lezer,

Sinds april 2017 ben ik weer gestart met studeren. Over een paar jaar hoop ik mezelf gediplomeerd kleuterjuf te mogen noemen.
Bij een studie komen ook examens en opdrachten kijken, daar is deze blog er eentje van.

Het doel van deze opdracht is om te komen tot een samenhangende, genuanceerde en beargumenteerde eigen visie waarin je probeert de ander te overtuigen van de waarde van jouw visie en waarin je gebruik maakt van het theoretisch kader dat doorheen de leeractiviteiten wordt aangereikt.

Zo staat het in de opdracht...
Eerlijk? Het lijkt me een hele uitdaging waar ik met een bang hartje aan begin .

Bloggen op zich daar heb ik ervaring mee maar op die blog mag ik gewoon alles zeggen zoals het in mijn hoofd zit, niet te veel rekening houden met hoe alles geformuleerd is en ook schrijffouten worden me daar gemakkelijker vergeven.

Samen met jullie ben ik dus benieuwd naar waar deze blog eindigt. Ik weet wel dat ik een eigen visie heb en kan uuuuuuuren praten over mijn geloof maar dan wel op zijn Sarahs...

Ik heb ook jullie hulp nodig. Het zou zeer fijn (en gewenst door lector) om reacties te krijgen van jullie. Wees maar eerlijk in jullie reacties. Ik weet dat niet iedereen dezelfde visie als ik heb.
En dat is prima! Zo lang we maar respectvol met elkaar omgaan!

Ik koos trouwens als titel van deze blog voor testify. Ik luisterde op vakantie in de auto geregeld naar volgend lied en besloot dat de titel erg toepasselijk kan worden.



Groetjes Sarah

Reacties

  1. Succes met dit avontuur Sarah, ik ben alvast benieuwd naar wat je allemaal gaat vertellen :)
    Groetjes,
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik naar de 5 thema's kijk waar ik rond moet schrijven dan ben ik ook zeer benieuwd ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Ik kijk uit naar uw reacties. Deze kunnen ontzettend leerrijk zijn. Alvast ontzettend bedankt!

Populaire posts